2011. szeptember 28., szerda

J.J. Kay rózsaszínes csinos ingblúz S-es méretben - Jelenlegi ára: 750 Ft

Megvételre kínálok egy J. J. KAY /Jeans Club/márkájú, rózsaszínes árnyalatú vajszínű csíkos, nagyon csinos ingblúzt.
Állapota újszerű: használtam vettem, de én egyszer sem viseltem.
Az ujján van egy kis felfeslés, ezt a megvétele után vettem én is észre. Velem az eladója nem közölte, de én őszintén megírom.
Beleírt méret S-es, de lemértem, hogy könnyebben eldönthesd, jó-e rád.
Kevertszálas, így nem gyűrődik.
Szép nyakkal, melle alatt húzással, nagyon csinos!
Ujján passzéval, melyen 2-2 gomb található.
Most pedig beszéljenek helyettem a képek!
Postai feladás: ajánlott levélként.
Súlya: kb. 250 gramm, így  195, - Ft + 225, - Ft (ajánlott)
Nézz szét az oldalamon, sok szép dolgot töltöttem fel!
Több termékem megvásárlásával postaköltséget spórolhatsz.



Jelenlegi ára: 750 Ft

Az aukció vége: 2011-10-05 13:27
. J.J. Kay rózsaszínes csinos ingblúz S-es méretben - Jelenlegi ára: 750 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése