2011. szeptember 30., péntek

Sport ülés szürke-fekete szövet játékkonzolhoz is - Jelenlegi ára: 26 000 Ft

Megnevezés: Sport ülés szürke-fekete szövet autóba, esetleg játékkonzolhoz!
Leírás: Dönthető háttámlájú sport ülés, ajándék sínnel.
Az ár egy db ülésre vonatkozik.
Az alacsony ára ellenére meglepően igényes, jó minőségű sport ülés. Saját kis autómban, Peugeot 106-ban 4 évig nyüstöltem egy ilyen garnitúrát. 4 év után is hibátlan állapotban adtam el autóval együtt. Horvátországot megjártam vele. Kényelmes hosszú távon is, pedig nem vagyok egy vékony típus. Nyugodt lelkiismerettel ajánlom mindenkinek!
Aukció előtt érdeklődjön van-e raktáron az ön által megvásárolni kívánt termék! Máshol is hirdetem.
Szélesség méretek: Ülőlap legalsó legszélesebb pontja combnál 51-cm. Háttámla deréktájban 48-cm. Háttámla vállszélességben 56-cm. Ülőlap mélysége 48-cm, vastagsága kb 10-cm. Háttámla magassága hátul mérve 90-cm.



Jelenlegi ára: 26 000 Ft

Az aukció vége: 2011-10-17 03:07
. Sport ülés szürke-fekete szövet játékkonzolhoz is - Jelenlegi ára: 26 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése